سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزگار من
 RSS  :: خانه :: ارتباط با من :: پروفایل :: پارسی بلاگ
برترین دانش، آرامش و بردباری است . [امام علی علیه السلام]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 2718 بازدید
    - امروز: 3 بازدید
    - دیروز: 1 بازدید

  • درباره من
  • روزگار من

  • لوگوی وبلاگ
  • روزگار من

  • اشتراک
  •  

  • اوقات شرعی

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? از هول حلیم افتادم تو دیگ!!!!
  • سعید یکشنبه 86/11/14 ساعت 2:58 عصر
  • سلام.

    دیروز تصمیم گرفتم که در کنار دانشگاه و درس به باشگاه پرورش اندام هم برم.

    همین کار رو کردم و ثبت نام کردم. قرار شد امروز برم و کارت و برنامه ی وزنه رو بگیرم.

    ساعت 11  صبح امروز رفتم باشگاه تا برنامه رو بگیرم. تو که رفتم صاحب باشگاه کلید کمد لباس رو  بهم داد و به قدیمی های باشگاه گفت: این آقا تازه کاره راهنماییش کنید.

    من هم کلید رو گرفتم و رفتم که وسایلم رو داخل اون بذارم. شماره ی کمد 9 بود و طبقه ی دوم.

    چشمتون روز بد نبینه در رو باز کردم خم شدم که وسایلم رو بذارم توی کمد. سرم رو که بلند کردم سرم محکم خورد به در کمد

    سرم خیلی درد گرفت.

     

    اما بد دیدم یه قطره خون از سرم افتاد پایین رو لباسم.

    سریع سرم رو گرفتم و رفتم دستشویی.

     خلاصه  خیلی خون از سرم رفت. و بدون این که کاری کرده باشم سریع برگشتم خونه و دفترچه ی بیمه رو برداشتم و رفتم دکتر.

    الان هم با سری باند پیچ دارم استراحت میکنم.

    این شد یه تجربه که همیشه بالای سرم رو نگاه کنم و در ضمن جو گیر هم نشم.

     

    تا بعد

     


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    حادثه در شیراز
    از هول حلیم افتادم تو دیگ!!!!
    تصمیم جدید

    Desigened By Parsiblog.com