سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزگار من
 RSS  :: خانه :: ارتباط با من :: پروفایل :: پارسی بلاگ
هیچ شرفى برتر از اسلام نیست ، و نه عزتى ارجمندتر از پرهیزگارى و نه پناهگاهى نکوتر از خویشتندارى ، و نه پایمردیى پیروزتر از توبت و نه گنجى پرمایه‏تر از قناعت . و هیچ مال درویشى را چنان نزداید که آدمى به روزى روزانه بسنده نماید ، و آن که به روزى روزانه اکتفا کرد آسایش خود را فراهم آورد و در راحت و تن آسانى جاى کرد ، و دوستى دنیا کلید دشوارى است و بارگى گرفتارى ، و آز و خودبینى و رشک موجب بى‏پروا افتادن است در گناهان ، و درویشى فراهم کننده همه زشتیهاست در انسان . [نهج البلاغه]
  • تعداد بازدیدهای وبلاگ
  • - کل بازدیدها: 2726 بازدید
    - امروز: 4 بازدید
    - دیروز: 3 بازدید

  • درباره من
  • روزگار من

  • لوگوی وبلاگ
  • روزگار من

  • اشتراک
  •  

  • اوقات شرعی

  • وضعیت من در یاهو
  • یــــاهـو

    ? تصمیم جدید
  • سعید پنج شنبه 86/10/27 ساعت 12:13 عصر
  • من تا الان چند تا وبلاگ رو عوض کردم.

    تا امروز هر چی تو وبلاگم بود از سایر وبلاگ ها کش میرفتم.ولی چند روزی تصمیم گرفتم این کار رو انجام ندم.

    اخه فکر کردم باید جور دیگری فکر کرد.

    تو این وب سایت جدید قصد دارم از زندگی خودم و شنیدنی های روزگارم برای شما حرف بزنم.

    فعلا یا علی تا بعد


    نظرات دیگران ( )


    ? لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    حادثه در شیراز
    از هول حلیم افتادم تو دیگ!!!!
    تصمیم جدید

    Desigened By Parsiblog.com